Garanîia Produselor
Veți beneficia întotdeauna de drepturile de garanție ale consumatorului prevăzute de legea aplicabilă. În cazul în care garanția pe care o oferim limitează sau exclude orice drepturi pe care le aveți în conformitate cu legislația obligatorie aplicabilă, dispozițiile acestei legislații vor prevala.
Perioada de garanție este de 1 luna de la livrare, cu excepția cazului în care (i) este prevăzută o altă perioadă de garanție în documentele justificative (în special în certificatul de garanție).Garanția este acordata în condițiile acționării de către dvs. în conformitate cu instrucțiunile privind utilizarea și întreținerea (i), care sunt evidente datorită contextului sau naturii produsului și/sau (ii) care sunt prevăzute pe eticheta care însoțește produsul și/sau (iii) pe care vi le-am pus la dispoziție.
Garanția nu se aplică în caz de uzură generală a produselor (sau părți ale acestora), cauzate de utilizarea standard. De asemenea, garanția nu se aplică în caz de defecte cauzate de utilizarea incorectă și tratamentul neprofesional sau nepotrivit sau pentru eventualele pagube produse ca urmare a acestei utilizări. Pentru articolele vândute la un preț mai mic garanția nu se aplică pentru defectele pentru care a fost convenit prețul mai mic. Pentru articolele pre-utilizate, dacă este cazul, nu suntem răspunzători pentru imperfecțiuni care corespund nivelului de utilizare sau uzură prezentate de produs la momentul livrării.
Măsuri în caz de defecte sau neconformitate:În cazul în care produsul livrat este defect sau neconform, beneficiați de drepturile care decurg din garanția noastră. Nu beneficiați de drepturile și dispozițiile prezentei secțiuni (măsuri în caz de defecte sau neconformitate) în măsura în care știați despre defect atunci când ați plasat comanda (sau cineva o terță parte în numele dvs.) sau dvs. ați cauzat defectul. Atentie insa ca produsele pe care le veti primi pot diferi de imaginea produselor de pe site in moduri si feluri in care nu vor afecta functionalitatea pentru care au fost create, acest lucru neputand fi considerat caz de neconofrmitate.
În cazul în care un produs livrat este defect sau neconform, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil, într-un termen rezonabil de la descoperirea defectului sau neconformității (maxim 5 zile calendaristice) și să ne returnați produsul. În acest caz, ne veți furniza documente justificative pentru reclamația dvs., inclusiv factura sau dovada plății, o declarație scrisă sau alte documente pe care se bazează cererea dvs. și motivele reclamației, și/sau alte documente cerute de legislația în vigoare. Vom examina produsul în consecință.
Aveți dreptul de a solicita repararea sau înlocuirea produsului, în cazul în care această solicitare nu este nerezonabilă în ceea ce privește natura defectului sau a neconformității si cu respectarea conditiilor de acordare a garantiei . Dacă, în mod rezonabil, nu putem repara sau înlocui produsul, vă vom rambursa suma plătită pentru acest produs in termen de 14 zile conform legii. Prin acceptarea acestor Termeni de Furnizare, sunteți de acord în mod expres că în temeiul obligației noastre de garanție, putem alege să vă rambursăm suma plătită pentru acest produs având în vedere că, din perspectiva drepturilor consumatorilor, rambursarea este cel puțin la fel de favorabilă pentru Dvs., ca și alte drepturi de garanție de care puteți beneficia.
În caz de reparare sau înlocuire, vom livra produsul reparat sau înlocuit, fără a percepe costuri suplimentare. În acest caz, nu aveți dreptul la o rambursare a sumelor plătite sau o reducere a prețului de achiziție. Se vor aplica aceiași termeni și condiții din contractul de achiziție inițial pentru produsul reparat sau înlocuit. În caz de reapariție a aceluiași defect la produsul reparat sau înlocuit, în plus față de orice alte drepturi la garanție de care beneficiați, puteți returna produsul și solicita rambursarea sumei achitate.
Pentru cazurile de rambursare a sumelor achitate pentru produse defecte returnate de către Dvs., vom rambursa în termen de 14 zile suma totală primită de la Dvs. pentru aceste produse.
Vom efectua această rambursare prin transfer bancar. Dacă nu ne-ați comunicat deja acest lucru, vă rugăm sa ne transmiteți cel mai târziu la data returnării produsului, detaliile contului bancar personal (numele băncii, codul IBAN, numele titularului de cont), în care putem efectua rambursarea.
În cazul livrării unui/mai multor produs(e) care nu a/au fost comandat(e), vă vom rambursa aceste costuri de returnare.
Dacă nu există nici certificat de garanție pentru un anumit produs, factura sau dovada plății vor servi drept certificat de garanție. Pentru a apela la garanție, dacă este necesar, vă sfătuim să păstrați certificatul de garanție, factura sau dovada efectuării plătii.